Ikon på T630
Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-01-05 20:09

Hejsan gruppe..

Jeg har investeret i en Sony-Ericsson T630 og sidder noget forvirret
over et ikon som er placeret lige over joysticket.. Manualen siger det
er 'ikon på skrivebord' men hvad dækker det lige?

Ikonet er en lille firkant som er delt op i 4 små felter hvor det ene er
mørkeblåt, et lyseblåt og de 2 andre hvide..

Hjælp?

Mikael

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-01-05 21:01

Mikael Schøler wrote:
> [...]
>
> Ikonet er en lille firkant som er delt op i 4 små felter hvor det ene er
> mørkeblåt, et lyseblåt og de 2 andre hvide..

"My Friends

The My Friends feature allows you to choose how to communicate with your
favorite contacts - text message, picture message, e-mail or voice. My
Friends is an extract of your phonebook displayed as a graphical list of
your favorite contacts.

If your operator provides Instant Messaging service then My Friends
automatically expands into a full blown Instant messaging application
allowing for easy chat with friends or using a chat room. Discover
mobile Instant Messaging where you see who's online. Both you and your
friends can use pictures and text to say what you are up to."

Men tror ikke det er understøttet i DK..

Jeg fået det til at virke med ICQ, dog ikke ret brugbart(så hellere et
java program til det)

--
/Bjarke
http://ravn-jonsen.net || http://drik-øl.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-01-05 21:05

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

> "My Friends

> Jeg fået det til at virke med ICQ, dog ikke ret brugbart(så hellere
> et java program til det)

Hvordan fik du det til at virke med ICQ?

Jeg har kun fået ICQ til at virke over yamigo.com.

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-01-05 00:03

Henrik Sørensen wrote:

> Hvordan fik du det til at virke med ICQ?
>
> Jeg har kun fået ICQ til at virke over yamigo.com.

Har også kun brugt My Friends med yamigo.com -og det virkede af l'rt..
Som java bruger jeg: http://cmessenger.cleverlance.com/en/download.jsp
og det virker faktisk ganske godt -hvis bare man kan få sine venner til
at lade være med at sende tekster delt over flere beskeder :)
Den refresher nemlig selv hvert 5. sek, og man kan vist ikke umiddelbart
se at man får en besked, mens man selv er ved at skrive. Men udover det,
virker den fint, og folk modtager beskederne ret hurtigt.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-01-05 21:10

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

> [...]
>
> Men tror ikke det er understøttet i DK..
>
> Jeg fået det til at virke med ICQ, dog ikke ret brugbart(så hellere et

Aaah ok.. så blev jeg SÅ meget klogere.. Det forklarer også det punkt
der hedder 'venner'.. noget jeg ikke helt forstod hvad var til..

Er nu ikke noget jeg vil benytte mig af...

Ved om det er et ikon man kan fjerne? Er måske småligt men det irriterer
mig squ..

Mikael