Mozilla og pdf-filer
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 18:43

Hej - ny i gruppen, så undskyld hvis det er klaret førhen.
Mit spørgsmål: når en pdf-fil skal hentes fra nettet, så er der en
gemmefunktion i IE (diskette-symbol), jeg har ledt efter funktionen i
Mozilla, men ikke fundet den endnu.
Kan man gemme pdf-filer med Mozilla (har ikke Firefox endnu . . )?

Nogen ideer?

Alf Blume

The drone of flying engines
Is a song so wild and blue
It scrambles time and seasons
if it gets thru to you
Joni Mitchell - Amelia (from the album Hejira, 1976)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-05 19:02

Den 06-01-05 18.42 skrev Alf Blume følgende:
> [...]
> Mozilla, men ikke fundet den endnu.
> Kan man gemme pdf-filer med Mozilla (har ikke Firefox endnu . . )?

Højreklik på linket og vælg Save link as (eller hvad det nu hedder på
dansk), eller hold Skift-tasten nede, mens du klikker på linket. I begge
tilfælde skulle du gerne få åbnet en gem-boks.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stop spam med filtre i Outlook Express

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 23:12

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> [...]
> dansk), eller hold Skift-tasten nede, mens du klikker på linket. I begge
> tilfælde skulle du gerne få åbnet en gem-boks.

Hej Kim - takker meget for det, problemet løst.
Det er bare mærkeligt, at ikonet ikke er der når en pdf først er lukket op
med Mozilla.
Men endnu en ting, jeg ikke behøver bruge IE til.

Mmvh Alf

Fra : Georg Hedgaard

Dato : 06-01-05 22:46

Hvad med File->Save Page As (jeg ved ikke lige, hvad det hedder i den
danske oversættelse)?

Så vidt jeg ved, så er den med disketteikonet en del af Acrobat
Reader (som også i dens plugin viser menuen) og ikke noget med IE.
/Georg

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 23:06

"Georg Hedgaard" <georghedgaard@yahoo.com> wrote in message
[...]

Hej Georg - ja det skulle man tro, men Acrobat ser altså forskelligt ud
eftersom det er "fremkaldt" med IE eller Mozilla - tro mig jeg henter
pdf'ere flere gange om ugen og må nødtvunget lukke IE op.
Ellers tak for ideen.

Mvh Alf