Open gl
Fra : David

Dato : 20-05-01 19:26

Hej NG. Jeg er lige begyndt på lidt Open gl programmering i LCC(en gratis
IDE der minder om visual c), men når jeg compilerer siger den at jeg mangler
en dll fil(opengl.dll). Kan jeg få denne fil noget sted?
Hilsen David.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-05-01 20:09

"David" <nma2818@vip.cybercity.dk> writes:

> Hej NG. Jeg er lige begyndt på lidt Open gl programmering i LCC(en gratis
> IDE der minder om visual c), men når jeg compilerer siger den at jeg mangler
> en dll fil(opengl.dll). Kan jeg få denne fil noget sted?

Brug Opengl32.dll istedet. Opengl.dll er SGI's implementation og den
er ikke blevet opdateret i lang tid. Opengl.gll er en ren software
implementering, hvorimod opengl32.dll typisk er hardware
accelereret (via en ICD "Installable Client Driver" fra
grafikkort-fabrikanten).

<url:http://www.opengl.org/developers/faqs/technical/mswindows.htm#mswi0130>