Nogen der vil købe en HandyTone 286 ?
Fra : Søren Vestergaard

Dato : 06-01-05 08:21

Den 6-jan-2005

Jeg har købt 2 x HandyTone-286 hos Telsome da de havde tilbud på to
adaptere.
De koster normalt 699kr pr stk, men 2 stk kunne fås for 999kr.

Nogen der vil spare ca. 200 kr og købe den ene adapter af mig?

Mvh. Søren Vestergaard

Email: tdcnyhed(a)s-v.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-01-05 14:17

> [...]
> De koster normalt 699kr pr stk, men 2 stk kunne fås for 999kr.
>
> Nogen der vil spare ca. 200 kr og købe den ene adapter af mig?

Koster desværre kun 599 nu, og 550 hos www.estation.dk

Købte selv en 286 hos Telsome, men fik den byttet til en 486'er i stedet for
samme pris.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jens Davidsen

Dato : 06-01-05 18:29

> Koster desværre kun 599 nu, og 550 hos www.estation.dk

I februar-august 2004 kostede de 500 kr hos musimi (og der var en god
fortjeneste paa dem selv dengang - men det er en anden historie
Prisen paa de handytone's burde snart falde da indkoebsprisen er faldt en
meget siden dengang og der er tilmed en meget lav dollar kurs nu, osv.

Synes personligt at man faar meget mere value for pengene ved en sipura-2000
til 750 kr eller en sipura-1001 til 650 kr.... men det var jo egentlig ikke
det traaden handlede om - sorry.

tjek eventuelt https://musimi.dk/index.php/wiki/p/Markedspladsen hvor du kan
saelge voip udstyr (denne gruppe er vel ikke beregnet til koeb/salg?)

Jens Davidsen
(musimi.dk)

Fra : JJ

Dato : 13-01-05 16:12

> [...]
kan
> saelge voip udstyr (denne gruppe er vel ikke beregnet til koeb/salg?)

Jens hvad mener du om sipura-2001:
http://estation.dk/product.asp?product=489

vh
jeppe