Handyman m.v. , Tjenesteydelser.dk Aalborg
Fra : Nick

Dato : 06-01-05 00:05

Såfremt nogen kunne have brug for en mand til opgaver indenfor flere typer
håndværk m.v. eller blot f.eks. småopgaver, kunne det måske være en idé at
kontakte mig. Jeg har en del uddannelser og erfaringer bag mig som det kan
ses på www.tjenesteydelser.dk

Fra : Lasse Madsen

Dato : 06-01-05 01:30

Dette forum er ikke til rekvalmer....

/madsen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-01-05 22:48

Nick wrote:

> [...]
> kontakte mig. Jeg har en del uddannelser og erfaringer bag mig som det kan

Beklager, men vi handler ikke med useriøse erhvervsdrivende som
annoncerer de forkerte steder fordi de ikke kan finde ud af at annoncere
de rigtige steder.

Enhver der kender bare lidt til usenet ved, at dette ikke er en
opslags-gruppe.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen