Hjælp
Fra : Kito

Dato : 05-01-05 23:29

Jeg har fået en nokia 6310i som erstatning for den defekte af samme slags.
I den gamle var der en der hjalp mig med at lave konstantlys på displayet
når den sad i den håndfrie holder.
Jeg kan huske han den gang sagde, at man kun kunne sætte den op til at lyse,
når den sad i holderen.
Er der nogen der kan huske menuen for denne opgave, for jeg har opgivet.

venligst hilsen
Poul.

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 09:55

Hvis jeg husker rigtigt så skal den side i bilen og så skal du kikke under
profiler og ændre i profilen bil.

\\Henrik

Fra : Kito

Dato : 07-01-05 08:04

Jeg prøver Henrik og vender tilbage senere i dag.
På forhånd tak.
Poul

Fra : Kito

Dato : 09-01-05 16:41

Hej Henrik der kommer ingen profil frem som hedder bil til trods for at
symbolet med bilen er i displayet inden jeg starter, mobilen bliver sidden
under afprøvning..
Det er måske noget andet.

vh

Fra : Kito

Dato : 09-01-05 17:11

Hej Igen Henrik, Jeg gik ind på Nokia hjemmeside og fandt en manual over
6310. Den skriver at telefonen skal programeres i det håndfri sæt ved at
vælge MENU og vælge indstillinger. vælg indstillinger for tilbehør. vælg
håndfri. vælg lys.
Tak for hjælpen