Revisor/sparringspartner
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 05-01-05 23:12

Nu hvor det er sæson for revisorefterlysninger, søger jeg en god revisor -
gerne i Roskilde/Omegn.

Primært til skat/årsregnskab for enkeltmandsvirksomhed, sparring mv.

Har du forslag?

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-01-05 19:18

"nilfri (4000)" wrote:

> Nu hvor det er sæson for revisorefterlysninger, søger jeg en god revisor -
> gerne i Roskilde/Omegn.
>
> Primært til skat/årsregnskab for enkeltmandsvirksomhed, sparring mv.
>
> Har du forslag?

Jeg vil foreslå, at du accepterer at betale mig kr 7.000 forlods..

Så vil jeg som modydelse gennemgå din bogføring (som ikke er oplyst
nærmere, kan koste møj mer
Men det får du besked om, hvis du vil fortsætte.

samt lave en årsrapport, der kan bruges til skatterne...
herunder beregne restskat mv.

og derudover vejlede dig meget direkte om dine muligheder,
hverken mere eller mindre..

og hvis du kan pakke nogle bilag og sende en email, er afstand
det mindste problem.

ref. haves..

Bemærk, der er ikke givet garanti for VS eller forskudsbetaling
af skat før 31.12.04

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-01-05 20:43

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil foreslå, at du accepterer at betale mig kr 7.000 forlods..

Nej tak.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-01-05 20:49

"nilfri (4000)" wrote:

> revisor -

> Nej tak.

Hvad havde du så forestillet dig ?

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-01-05 23:12

> Hvad havde du så forestillet dig ?

Råd/henvisning som det Ida giver mig.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 24-01-05 19:13

"nilfri (4000)" wrote:

> Råd/henvisning som det Ida giver mig.

Ok, men find en, du har lidt tillid til,
og bedre lokal.
Eller som offentlig tør give et tilbud..

Fra : Ida Nielsen

Dato : 07-01-05 21:24

Hej

Jeg kan klart anbefale Revisor Partner.
Jeg har ingen økonomisk interesse i firmaet, men en af indehaverne er Jørgen
Elsted Madsen (Min mentor )
Fordelen ved ham er at han kan fortælle / forklarer dig det som du måtte
have behov for i et sprog og niveau som er tilpasset dig. Du kan evt. søge
lidt på Google Groups på Jørgen Elsted og læse de svar som han har givet
gennem tiden.
Yder mer så ligger firmaet i Roskile.
Men tjek www.revisor-partner.dk
Ring evt. til Jørgen og bed om et uforpligtende møde hvor du beskriver din
behov og han fortæller om hvad de kan tilbyde dig.

Godt nytår

Ida Nielsen
(Bogholder)