V: Doro System 2 model 24, omstillingsanl~
Fra : anders majland

Dato : 05-01-05 23:04

Mener at den understøtter 24 eller 32 lokale telefoner og 4 bylinier - Incl
en systemtelefon

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Kent Glerup

Dato : 06-01-05 21:49

meddelelse news:41dc64ab$0$51249$14726298@news.sunsite.dk...
> Mener at den understøtter 24 eller 32 lokale telefoner og 4 bylinier -
Incl
> en systemtelefon

Du skal være heldig at finde nogen der har brug for den til reservedele.
Jeg mener vi har nok stumper til dem vi har kørende.. Så det bliver ikke
herfra!

Der er nok ingen der vil købe den til "ny-installation"

MVH
Kent Glerup

Fra : anders majland

Dato : 06-01-05 22:05

> [...]
> herfra!
>
> Der er nok ingen der vil købe den til "ny-installation"

Forhåbenligt ikke - men se indlægget som en sidste chance inden den ryger på
genbrugspladsen ...

/A

Fra : anders majland

Dato : 07-01-05 16:04

Sorry opdagede lige at jeg da har smidt tråden i den helt gale gruppe - den
skulle da selvfølgelig have været i en markedsgruppe - Sorry

/A

Fra : Kent Glerup

Dato : 07-01-05 20:37

meddelelse news:41dea78a$0$51242$14726298@news.sunsite.dk...
> Sorry opdagede lige at jeg da har smidt tråden i den helt gale gruppe -
den
> skulle da selvfølgelig have været i en markedsgruppe - Sorry

Det er sgu' nok rigtigt...

Hvis du er i nærheden af Herning af og til må du gerne dumpe den der (du kan
få en mere præcis dato hvis nødvendig!)

MVH
Kent Glerup