bog.. millionær-metoden
Fra : klaus nielsen

Dato : 05-01-05 22:08

hej. måske er det OT men jeg vidste ikke lige ellers hvor jeg skulle gå
hen.. sagen er at jeg i bunken med optændings aviser fandt en avis. BT fra
søndag 20. maj 2001. der var der en reklame for en bog der hedder
millionær-metoden den er muligvis skrevet at hans vogel. og er fra
forlaget-midas. (www.forlaget-midas.dk) men jeg han ikke finde noget om det.
men jeg synes at det kunne være spændene hvis nogen her kender bogen og evt
har nogle erfaringer.. og evt kan fortælle hvor bogen findes.
på forhånd tak

venlig hilsen
klaus nielsen

Fra : Kim

Dato : 06-01-05 09:36

On Wed, 5 Jan 2005 22:08:14 +0100, "klaus nielsen"
<klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> wrote:

>hej. måske er det OT men jeg vidste ikke lige ellers hvor jeg skulle gå
>hen..

dk.penge ?

--
Kim

Fra : Carlos

Dato : 06-01-05 13:21

Det er fup og fidus...
Der har også været skrevet i nogle af de store aviser om det.
Kender en som bestilte den, og modtog ca. 100 sider som var hæftet sammen,
med lovning om at den rigtige bog snart kom, men den dukkede aldrig op.
Papirerne omhandler postordresalg i Danmark.

Fra : klaus nielsen

Dato : 06-01-05 16:47

"Carlos" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med lovning om at den rigtige bog snart kom, men den dukkede aldrig op.
> Papirerne omhandler postordresalg i Danmark.

ok... sjovt nok stod der i anoncen at det IKKE var salg, mlm, pyramidespil
mm. jeg har heller ikke så meget fidus til at en bog kan gøre en
millionær.. men jeg er født pisse nysgerrig...
tak for svaret ellers

venlig hilsen
klaus nielsen