"SSL is disabled" - Firefox
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 21:47

Når jeg forsøger at hente en hjemmeside der benytter SSL (fx netbank
eller betalingsside i webshop) får jeg følgende fejlmeddelelse:

"You cannot connect to (hjemmesidensnavn) because SSL is disabled"

Jeg har tidligere kunnet bruge SSL fint i Firefox, så problemet er
opstået pludseligt.
Det har også fungeret fint efter jeg har installeret FF 1.0.
Internet Explorer kan fint køre SSL og i andre profiler på maskinen (XP
Pro) kan jeg også bruge SSL i firefox.

SSL er slået til i about:config og jeg har forsøgt at fjerne og
geninstallere Firefox i den berørte profil.

Nogen der har gode idéer?

Venligst

Niels