??????????godt nytår
Fra : The MANN

Dato : 05-01-05 18:05

Hejsa NG

Tja jeg ved ikke hvad emne dette ? gælder under !!!

MEN: Jeg har sendt en regning (faktura ) dateret den 23 /12-2004

pengene tikker ind på kontoen den 23 /01-05

så jeg kom lidt i tvivl om den ( de ) skal bogføres i 04 eller 05 ???????

er det datoen for hvornår fakturaen er udstedt der er gældende eller hvad
???

og god bagjul

The MANN

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 05-01-05 18:10

Det er der ikke meget tvivl om; Det du har tjent i 2004 skal med i
regnskabet for 2004 - og skal så blot stå som udestående fordring, da
betaling først sker i 2005.

/Flemming U

Fra : The MANN

Dato : 05-01-05 18:17

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> Det er der ikke meget tvivl om; Det du har tjent i 2004 skal med i
> regnskabet for 2004 - og skal så blot stå som udestående fordring, da
> betaling først sker i 2005.
>
> /Flemming U

Hej Flemming

Tak for det hurtige svar !!!!!!!!!!!11