Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Høj takst mulig
Fra : Søren

Dato : 05-01-05 16:21

Hej gruppe.

Jeg så dette på texttv i går:
Hvis I modtager en SMS med besked om at ringe til 60 80 61 81, SÅ UNDLAD AT
GØRE DET, for det koster 2.500,- der bliver trukket på telefonregningen
-Hvordan er det muligt ??

MVH
Søren

Fra : Jens G

Dato : 05-01-05 17:12

On Wed, 5 Jan 2005 16:21:24 +0100, "Søren" <sofuss@hotmail.com> wrote:

> [...]
>GØRE DET, for det koster 2.500,- der bliver trukket på telefonregningen

Det er næppe muligt.

En søgning på google på nummeret viser at advarslen ikke er helt ny,
samt at det oprindeligt drejer sig om et helt normalt mobilnummer,
hvor man tilsyneladende kan høre en vits.

Se endvidere
http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=225370

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-01-05 20:01

> Jeg så dette på texttv i går:

På tekst-tv alligevel? Næppe... hvilken side skulle det være på, det vil jeg
sku gerne se :)

> Hvis I modtager en SMS med besked om at ringe til 60 80 61 81, SÅ UNDLAD AT
> GØRE DET, for det koster 2.500,- der bliver trukket på telefonregningen
> -Hvordan er det muligt ??

Ring til nummeret, når du har gjort det, så overvej dit spørgsmål igen.
*HINT: Der bliver IKKE trukket andet end alm. minuttakst.

--
Michael
Irriteret over den gamle slidte mus?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-01-05 20:25

http://ttv.tv2.dk side 121

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-01-05 20:41

> http://ttv.tv2.dk side 121

Ja ok, jeg forstod blot Sørens indlæg i retning af at TTV bragte selve advarslen
:)