SE K700i
Fra : Søren Larsen

Dato : 05-01-05 13:11

Da min lokale unlock pusher ikke kan unlocke den, er der så andre i nærheden
af 9800 Hjørring, der kan

MVH
Søren Larsen

Fra : Foto Discount ApS

Dato : 08-01-05 12:37

Hej Søren

Hvis ikke du har fået den unlocket, så kan jeg.

Mvh.

Lars, Skagen

Fra : Mogens

Dato : 14-02-05 07:55

Hej Søren

Jeg kan også klare det, men i Aalborg..

Mvh.
Mogens

Fra : helloo.dk

Dato : 14-02-05 11:28

"Mogens" <mogens@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Søren
>
> Jeg kan også klare det, men i Aalborg..
>
> Mvh.
> Mogens

Vil varm anbefale du ikke benytter denne mand "Mogens" <mogens@stofanet.dk"
da han er en kendt svindler...
Prøv selv engang at søg i google.dk på enten hans navn eller e-mail
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.