Napoli
Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-01-05 12:35

Hej Alle

I denne bedrøvelige tid, hvor det meste af gruppens aktivitet består i
evindelige diskussioner for/imod/med/uden/over en vis personage med et dybt
neurotisk forhold til en campingorganisation, vil jeg gerne bringe et
spørgsmål, der i højere graf lugter af sol, sommer og camping på banen.

Vi har tidligere været på camping syd for Napoli, men synes at
Sorentohalvøen er liiiidt overrendt - men det er jo nok betingelserne de
fleste steder i støvlelandet. Og campingpladser med strandadgang er der ikke
mange af. Vi har derfor overvejet området nord for Napoli - og ud til havet.
Jeg har fundet en plads, der hedder Baia Domizia, der ser ud til at være en
udmærket plads - dog med en masse overflødigheder (set fra vores synspunkt)
i form af forlystelser, vi alligel ikke bruger.
Så andre forslag modtages med begejstring.

Vi vil gerne have:
- Stor plads med skygge
- Ikke for tæt placering på naboer (Italienere er søde, men har en ustyrlig
trang til radio og TV)
- Gåafstand til strand
- rene sædelokummer

Er der nogen, der har erfaringer fra området - links til oversigtssider har
jeg ikke brug for (dem finder google alligevel bedre end nogen anden) - men
svar fra nogen, der rent faktisk har /været/ der vil være yderst påskønnede.

vh
Jan
--
Rejsedagbog fra campingtur (første halvdel) i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm

Fra : T. Hartung

Dato : 10-01-05 20:15

> [...]
synspunkt)
> i form af forlystelser, vi alligel ikke bruger.

Baia Domizia er en dejlig plads med masser af aktiviteter og meget tæt på
stranden - var der i sommers.

> Vi vil gerne have:
> - Stor plads med skygge
> - Ikke for tæt placering på naboer (Italienere er søde, men har en
ustyrlig
> trang til radio og TV)
> - Gåafstand til strand
> - rene sædelokummer

Når du finder denne plads så sig det ikke til nogen - bort set fra mig
naturligvis - så bliver vi nemlig kun os 2 - jeg leder også stadig ))))

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-01-05 16:58

T. Hartung wrote:

> Når du finder denne plads så sig det ikke til nogen - bort set fra mig
> naturligvis - så bliver vi nemlig kun os 2 - jeg leder også stadig
> ))))

</hviskemode on>
Hvis du en gang skulle få lyst til Umbrien, så kender vi en plads, der stort
set lever op til dette:
Camping Kursaal i Passignano sul Trasimeno.

Desværre er der ikke et hav - kun en sø. Og denne sø ser desværre ud til at
lide under de sidste års vandmangel i området, nemlig reduktion i tilførslen
af frisk vand. Tidligere var den glimrende at bade i, men den har de sidste
år være noget præget af tilmudring.

vh
Jan