Pisse i bukser/pisse territorie af
Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 11:11

Pisse i bukser/pisse territorie af

Med alle praktiske modforholdsregler vedr. legemlige problemer, er det dumt
at tro, at man rammer problemets kerne via fysik og kemi .
Psykosomatik er typisk tusind gange vigtigere end det legemlige alibi til at
klynke, og når gamle tisser i bukserne er det ikke indlysende at bleer eller
marmeladeglas er rette svar på deres "råb om hjælp".
Tillært hjælpeløshed knytter sig til ønske om åndeligt at "pisse territoriet
af! og forlange omsorg -. eller vise selvstændighed og
mod/oprørskhed(overfor sin egen indre domstol), og da jeg aldrig har mødt
en stærkt ildelugtende person i en bus, som i nedenstående mail, så tænker
jeg, at der måske er ulykkesfugl-mentalitet i at holde op at passe på sin
renlighed.Hvad tror du?

"I går var jeg med bus til Kgs. Nytorv- da jeg stod på stod der en ældre
here
op fra sin plads og stod i gangen med et tydelligt lidende udtryk i ansigtet
lugten af urin var umiskendelig, havde denne herre haft tomt glas med låg på
sig med kunne han have brugt glasset til urinen og sparet at gøre det på
sine bukser samt resten af passagerer for lugt- oplagt en god ide!

"Jeg gør oprør, altså er jeg til" Albert Camus

Det vigtigste budskab vedr. disse interessante tabu-emner er klart:
_IGNORER_
Ingen er blevet syg af pislugt - find væsentligere ting at gå op i, end
ligegyldige lugte og vaner.
At vise de gamle respekt er at tage dem med på råd og se om de har kløgt og
er værd at lytte til - ikke at hæge om hygiejne-idealer der ikke stikker
dybt
De mest skadelige mennesker i denne sag er nok renlighedshysteriske
fascist-husmødre. som er dybt uvidende om realiteter og videnskab.

"Women cherish in their breasts a secret scorn for science, as if they were
superior to it".Nietzsche

Eller er kvinder kloge og ønsker mænd uden værdi kørt ud på et sidespor, via
foragt?
Stod der også kvinder bag Hitlers jødeforfølgelser?
60% af de der stemte på Hitler ved de første valg var KVINDER -
homosexualitets-hadende og Kinder-Kirche-Küche begejstrede

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-01-05 15:22

> [...]
> 60% af de der stemte på Hitler ved de første valg var KVINDER -
> homosexualitets-hadende og Kinder-Kirche-Küche begejstrede

Bo... seriøst... Prøv at læse dit eget indlæg. Hvis du gerne vil have at
andre får glæde af din mening, så skær alt det fra som ikke giver mening for
andre end dig. Jeg læser sommetider dine indlæg. Hver gang jeg tror jeg har
forstået meningen med det, så har du proppet tusind ligegyldige citater,
informationer eller andet, i bunden af indlægget.
F.eks tag nu det indlæg jeg kommenterer nu. Hvad handler det om? Hvad er det
du ønsker at formidle ud til andre mennesker?
Forklar meningen med indlægget på under fem linjer. Hvis du ikke kan det, så
er dit indlæg ligegyldigt. Forstår du? Meget af det virker som rent ordgejl,
når der hele tiden bliver fyldt meningsløst blabla ovenpå.

Mange, i forskellige newsgroups, opfatter dig som en psykotisk ældre herre,
som har fuldstændigt vanvittige menínger. Jeg ved ikke om jeg er uenig, men
jeg tror at du virker en del mere exentrisk, netop fordi du fylder op med
lort, hvis dit indlæg ikke fylder nok.

Prøv at gøre dig det klart, hvad det er du ønsker at folk skal forstå.
Hvilken mening er dte du vil have frem?

Mvh. Nana

Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-05 23:51

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> så er dit indlæg ligegyldigt. Forstår du? Meget af det virker som rent
> ordgejl, når der hele tiden bliver fyldt meningsløst blabla ovenpå.

Hvis jeg var stupid som hovedpersonerne i Pusher2 så udtrykte jeg alt som
ONE-LINERS

Jeg søger at komme hele vejen rundt om emnet, og ser sagen fra flere sider,
og som en ekstra gratis gave tilføjer jeg undertiden nogle citater der
uddyber - men evt modsiger hinanden.Ting er jo ofte komplicerede og
uafklarede.

Så kan forskellige læsere finde forskelligt af værdi til at nærme sig, hvad
er sandheden for ham/hende.

Ingen er nødt til at læse det ekstra "halehæng" eller påklistrede
fodnote-apparat , for at forstå eller besvare min egen centrale tekst, der
jo som alt vigtigt bringes FØRST.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-01-05 00:01

> [...]
>
> Ingen er nødt til at læse det ekstra "halehæng" eller påklistrede
> fodnote-apparat , for at forstå eller besvare min egen centrale tekst, der

Det som jeg ikke forstår... Dette emne. Hvad handler det om? Hvad er det du
ønsker at formidle?
At inkontinens er en sund ting, så længe det foregår i syltetøjsglas? At
folk der kommer til at pisse på sig selv, ikke skal hjælpes, fordi det at
pisse på sig selv, er en protest mod begrebet "normal"?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-05 04:40

> [...]
> folk der kommer til at pisse på sig selv, ikke skal hjælpes, fordi det at
> pisse på sig selv, er en protest mod begrebet "normal"?

Intet menneske kan kalde inkontinens sundt. At have kontrol over udladninger
er en nødvendighed når man bærer tøj. Da vi var aber eller
stenaldermennesker uden klæder, var inkontinens ligegyldigt.

Selvfølgelig skal folk der beder om hjælp have hjælp, og det kan gøres langt
bedre af det offentlige end hvad sker nu, fx hvis de åbner sig for mit
videnskabelige erfaringsmateriale.

Blandt de klart udtrykte budskaber i mine indlæg om emnet er, at de der ikke
er smittefare (kun hudsvamp-fare for personer med fugtighed op af
skridt-hud), så bør andre tage problemet mere afslappet, mindre
fordømmende.Spørg hvis noget stadig er uklart.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-01-05 16:21

> [...]
> skridt-hud), så bør andre tage problemet mere afslappet, mindre
> fordømmende.Spørg hvis noget stadig er uklart.

Jeg tror at folk fordømmer, fordi det sjældent er en rask og glad person der
pisser på sig selv. Det drejer som jo som regel om mere ller mindre
hjemløse, subsistensløse mennesker, som er blevet så fulde eller ude af
kontakt med verden, at de ikek kan overskue at finde et sted at pisse.
I øvrigt.... Pis på hud er dårligt. Gammelt pis danner ammoniak, som faktisk
kan ætse huden. Hvis du stille pis i en krukke, og venter en måneds tid,
hvor du hver dag hælder lidt nyt pis i, så har du et blegemiddel der er så
kraftift at du kan blege skind med det. Lort er endnu værre, kan faktisk
give brandsår på huden, pga overskydende mavesyre.

Mvh. Nana

Mvh. Nana

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 00:15

> [...]
> blegemiddel der er så kraftift at du kan blege skind med det. Lort er
> endnu værre, kan faktisk give brandsår på huden, pga overskydende

Som cand.scient i kemi mener jeg at kunne afvise hovedparten af dine
flotheder her, men der er en lille kerne af sandhed i noget af det.
Ammoniakken som dannes hurtigt af urin, er base og bleger ikke særlig godt.

Der kommer ikke syre af at lort gærer.

Brandsår eller andre sår kræver stærkere kemikalier end lortt og pis, incl
gammelt - og når ammoniak holdig væske irriterer huden er det især
fugtigheden der skaber svamp, og at ammoniakken svækker huden lidt - selvom
det højst nås pH 10 - har ikke nær så stor betydning som fugtigheden.

Folks dømmesyge er problemET vedr inkontinente. Mine eksperimenter er især
rettet mod folks usaglige intolerance.