Scala i KBH er det lukket
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-01-05 23:26

hejsa jeg hva i kbh idag og ville lige en tur forbi scala
men alt hva lukket.
er det gået konkurs eller hvad ???

Thomas

Fra : Snothas

Dato : 05-01-05 22:23

scala biografen har været lukket i snart 6 år nu.. (hvis ikke mere?)
men ellers.. så skulle stuen og kælderen stadig være åben, med cafe og
spisested.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-01-05 15:30

ja men ikke scala bio selve det komplex hvor der er spilleland for oven.
lige over for tivloi ????

Fra : jonas brink worsøe

Dato : 20-01-05 23:04

On Tue, 4 Jan 2005 23:26:23 +0100, Thomas Pedersen wrote:

> hejsa jeg hva i kbh idag og ville lige en tur forbi scala
> men alt hva lukket.
> er det gået konkurs eller hvad ???
>
> Thomas

Well, i 2001 blev de øverste etager lukket og omdannet til hotel. I
stueetagen findes stadig lidt restauranter og barer, men ikke noget at
komme efter, hvis du spørger mig. Jeg ved ikke om det stadig er en
underskudsforretning eller om det stadig er Bent Fabric, der ejer det.
Men jeg savner sgu lidt de dage hvor man væltede ind i Scala efter skole og
slugte en shake mens man diskuterede hvilken film man skulle se. En
udflugt, der som regel endte i Prof-Ole, og man klattede en lille hund væk
på motorcyklerne og airhockeybordet. *suk*
:-jonas

(Prof-Ole: Professor Olsens Spilleland)