Vinter gedder
Fra : Anders

Dato : 04-01-05 19:44

Hej NG.

Er der nogle der har nogle gode tips til at fange vinter gedder?

VH Anders

Fra : Splitcane

Dato : 07-01-05 00:21

"Anders" skrev d. 04-01-05 19:44 dette indlæg :
> Hej NG.
>
> Er der nogle der har nogle gode tips til at fange vinter gedder?
>
> VH Anders

Jeg skrev et indlæg for et par måneder siden, der svarer på dit
spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/tip/9386

http://www.kandu.dk/

Fra : Splitcane

Dato : 07-01-05 00:21

"Anders" skrev d. 04-01-05 19:44 dette indlæg :
> Hej NG.
>
> Er der nogle der har nogle gode tips til at fange vinter gedder?
>
> VH Anders

Jeg lavede et indlæg tidligere der besvarer dit spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9386
Og lidt om fluefiskeri på:
http://www.kandu.dk/dk/tip/8973

Vedr håndtering og genudsætning af fisk generelt:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9489

Eller du kan gøre som disse gutter - hvis du altså er ligeglad med
fiskeret og privat ejendom:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9735

Her er lidt om dybdekort:
http://www.kandu.dk/dk/tip/8489 (iøvrigt har flere amter offentliggjort
dybdekort over de væsentlige søer i deres amt - Sønderjyllamdsamt er det
seneste)

Generel information får du gratis her:

www.sportsfiskeren.dk
www.123nu.dk

Og så behøver det jo ikke kun at være gedder - sandarten er også en
spændende rovfisk:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9832
og
http://www.kandu.dk/dk/tip/9895

http://www.kandu.dk/

Fra : David

Dato : 07-01-05 22:17

Hej Anders.
Det ser spændende ud, men man får ikke lov at læse dine indlæg på de links,
de er ikke
frit tilgængelige.

David.

Fra : Splitcane

Dato : 11-01-05 22:56

"David" skrev d. 07-01-05 22:17 dette indlæg :
> Hej Anders.
> Det ser spændende ud, men man får ikke lov at læse dine indlæg på de
> [...]

Fint David!

Ideen med Kandu.dk er jo netop at "gamle" tips skal koste point. Så du
må til knapperne.

Splitcane

http://www.kandu.dk/

Fra : Konrad

Dato : 13-01-05 15:57

"Splitcane" <Splitcane.news@kandu.dk> wrote in message
> links,

> Fint David!
>
> Ideen med Kandu.dk er jo netop at "gamle" tips skal koste point. Så du
> må til knapperne.

Hvilket gjorde det til et ualmindelig dårligt svar - hvorfor ikke bare
reposte det du skrev? For andre : groups.google.com ...