*.DBX FILER
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 04-01-05 17:38

Hvilket program kan åbne *.dbx filer der er oprettet i Outlook Ekspress.

Mvh. Ove

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-01-05 17:53

On Tue, 4 Jan 2005 17:38:17 +0100, "Ove Lauridsen"
<o.l-nospam@stofanet.dk> wrote:

>Hvilket program kan åbne *.dbx filer der er oprettet i Outlook Ekspress.

Måske noget her:

http://www.google.dk/search?q=dbx+viewer&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official

/jesper

Fra : Casper Bang

Dato : 04-01-05 18:03

> Hvilket program kan åbne *.dbx filer der er oprettet i Outlook Ekspress.

Det er så vidt jeg husker en paradox database

Fra : Jesper Sommer

Dato : 04-01-05 20:14

> Hvilket program kan åbne *.dbx filer der er oprettet i Outlook Ekspress.
>
> Mvh. Ove

Hvis du ikke skal noget avanceret med dem, kan du bare hælde filerne ind
i n tilfældig outlook profil. Herefter kan deres indhold læses, og
eksporteres fra Outlook som tekstbaserede datafiler.

- Jesper

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 05-01-05 08:11

Tak for alle svar!