[mysql] select count(id) from visitors whe~
Fra : Mads Jensen

Dato : 20-05-01 18:09

Hej NG

Jeg er igen med et statssytem, og er rendt ind i et problem:
Jeg vil gerne på velkomstsiden skrive (ligesom Nedstat) den dag, hvor der har været mest traffik, but how??

Tak for hjælpen!

--
Med venlig hilsen/ Best regards
Mads Jensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-05-01 18:41

"Mads Jensen" <astrup_jensen@nospam.hotmail.com> wrote in message
> Jeg er igen med et statssytem, og er rendt ind i et problem:
> Jeg vil gerne på velkomstsiden skrive (ligesom Nedstat) den dag, hvor der
har været mest traffik, but how??
Jeg går ud fra at du opretter én post for hvert besøg:
SELECT count(id) visits FROM visitors GROUP BY dag ORDER BY visits DESC
LIMIT 1

--
Regards
Martin Petersen