Ny revisor
Fra : Per H

Dato : 04-01-05 16:00

Hej Ng og godt nytår.

Jeg skal flytte til vestsjælland, og derfor skal jeg finde en anden
revisor.

Er der en der kender en god og billig omkring stenlille / dianalund.

Det er til et etmandsfirma, og jeg laver selv kassekladden.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 02:50

"Per H" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en der kender en god og billig omkring stenlille / dianalund.
>
> Det er til et etmandsfirma, og jeg laver selv kassekladden.

Ja, så bliver jeg lige nødt til at reklamere for min revisor
http://www.revi.dk/
Han kan sit kram og er ikke specielt dyr, jeg kunne også fortælle hvem du i
hvert fald skal holde dig fra i området, men det er nok ikke pænt at gøre
her.
--
Hilsen
Mia_J

Fra : Per H

Dato : 05-01-05 07:50

On Wed, 5 Jan 2005 02:49:45 +0100, "Mia J" <sluddermor> skrev:

>Ja, så bliver jeg lige nødt til at reklamere for min revisor
>http://www.revi.dk/
>Han kan sit kram og er ikke specielt dyr, jeg kunne også fortælle hvem du i

Men der står ikke i hvilken by han har til huse?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 12:59

"Per H" skrev i en meddelelse:

> Men der står ikke i hvilken by han har til huse?

Nææ, det har du ret i, har lige sendt ham en mail om det :D
Han bor såmænd i Slagelse

--
Hilsen
Mia_J

Fra : nvm

Dato : 05-01-05 08:07

Per H wrote:
> [...]
>
> Er der en der kender en god og billig omkring stenlille / dianalund.
>
> Det er til et etmandsfirma, og jeg laver selv kassekladden.

Hvis det lige skal være i Dianalund han har kontor, så kender jeg kun

http://www.nd-revision.dk/afdelinger.asp?afdeling=Dianalund

men om de er gode, må du selv vurdere i forhold til dine forventninger.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-01-05 19:24

Per H wrote:

> [...]
>
> Er der en der kender en god og billig omkring stenlille / dianalund.
>
> Det er til et etmandsfirma, og jeg laver selv kassekladden.

Jeg vil foreslå, at du accepterer at betale mig kr 7.000 forlods..

Så vil jeg som modydelse gennemgå din bogføring (som ikke er oplyst
nærmere, kan koste møj mer
Men det får du besked om, hvis du vil fortsætte.

samt lave en årsrapport, der kan bruges til skatterne...
herunder beregne restskat mv.

og derudover vejlede dig meget direkte om dine muligheder,
hverken mere eller mindre..

og hvis du kan pakke nogle bilag og sende en email, er afstand
det mindste problem.

ref. haves..

Bemærk, der er ikke givet garanti for VS eller forskudsbetaling
af skat før 31.12.04

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.