Myggelaver, frosne eller optøet???
Fra : Kasper friis hansen

Dato : 04-01-05 15:35

hvordan giver i jeres fisk myggelarver.. de sidste jeg købte lå i nogle små
plastik ting så før jeg gav dem den tøet jeg den op først og tømte indholdet
ud i akvarie, de nye jeg har købt er ikke i nogen beholder, de skal bare
knækkes af en blok, skal jeg tø den lille frosne myggelarve blok op før jeg
giver dem den eller kan jeg smide den og lade dem spise af den??

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 04-01-05 16:56

"Kasper friis hansen" <kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> wrote in message
> hvordan giver i jeres fisk myggelarver.
> skal jeg tø den lille frosne myggelarve blok op før jeg
> giver dem den eller kan jeg smide den og lade dem spise af den??

Jeg tør altid mine op, ellers så er der kun nogle enkelte fisk som får af
myggene. Hvis du kun har små fisk, der ikke kan tage en stor klump ind i
munden ad gangen, så kan du sagtens putte den frosne klump ned i akvariet.
Prøv dig frem, så du kan se at alle når at få.

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : jan

Dato : 04-01-05 16:54

"Kasper friis hansen" <kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> skrev i en
meddelelse news:41daa992$0$51241$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Aard

Dato : 04-01-05 20:05

> [...]

> beholder, de skal bare knækkes af en blok, skal jeg tø den lille
> frosne myggelarve blok op før jeg giver dem den eller kan jeg smide

Også enig med de andre..det er individuelt.
Jeg tør ikke mine op (de er i blokke)....også selv om enkelte af mine fisk
er ret store. De får alligevel en del klodser, og de store kan ikke nå at
spise det hele inden de er tøet og spredt.

/Aard