Nyeste firmware til Nokia 6230...
Fra : ;o\)

Dato : 04-01-05 14:38

Hejsa

Er der nogen derved noget nyt omkring firmware version 5.24 til nokia
6230?????

Venter spændt på at den bliver frigivet...

mvh
Oskar

Fra : Allan

Dato : 04-01-05 16:54

Hej

Den ligger på diverse server, den kan hentes og lægges i telefonen, hvis man
har flash udstyr

Allan

Fra : ;o\)

Dato : 04-01-05 17:24

Hejsa

Jeg har søgt efter den, men kan ikke finde den nogen steder medmindre jeg
poster en masse indlæg eller betaler en mindre formue...

Nogen idéer til hvor jeg kan finde den????

Fra : Allan

Dato : 05-01-05 17:36

Ja
ftp://www.telemek.dk

Bruger: Mobil
Pass: teknik

Ftp er åben i kort tid

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-01-05 19:17

> Ja
> ftp://www.telemek.dk
>
> Bruger: Mobil

Det var dælme ikk længe

pkc

Fra : Allan

Dato : 05-01-05 19:55

Hej

jo jo køre endnu
men blev afbrudt p.g.a. en som tog alle 4 tilladte indgange
ellers kan du prøve her
http://www.gsm-repair.biz/support/

Username: free
Password: free

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-01-05 20:03

> men blev afbrudt p.g.a. en som tog alle 4 tilladte indgange
> ellers kan du prøve her...........

Takker
pkc

Fra : champ21

Dato : 10-01-05 22:38

Hej, aner ikke så meget om alt det der hvordan man opdatere en tlf osv?
Men er det nogenlunde nemt, så man selv kan gøre det, og hvor kan man få
det der flash udstyr??

er meget interesseret i at få opdateret min 6230....

http://www.kandu.dk/