powerbait til kysten
Fra : M :-\)

Dato : 04-01-05 14:34

er det muligt at fange ørred på powerbait ved kysten på samme måde som i
P&T.???

Martin

Fra : Spangkuk

Dato : 05-01-05 05:38

"M " <gnieren@k.dk> skrev i
> er det muligt at fange ørred på powerbait ved kysten på samme måde som i
> P&T.???

Hehe...nej.

De ørreder du fanger i P&T er er opdrættet og fodret med foder,
der minder om powerbait i lugt og form (små kugler).

Det er nogle af de ørreder du finder ved kysten dog også, men
det er RET sikkert at de har lagt den menu på hylden.

MEN, man skal vel aldrig sige aldrig....

Spang

Fra : M :-\)

Dato : 05-01-05 09:58

hmmm du har nok ret, men jeg tænkte at måske farverne kunne hjælpe..!! nå
jeg tror jeg vil prøve et par gange og lægge min erfaringer her i gruppen,
og tak for svaret..!!

Martin

Fra : Spangkuk

Dato : 05-01-05 19:10

"M " <gnieren@k.dk> skrev

> hmmm du har nok ret, men jeg tænkte at måske farverne kunne hjælpe..!! nå
> jeg tror jeg vil prøve et par gange og lægge min erfaringer her i gruppen,
> og tak for svaret..!!

Ja, skriv endelig igen når du har prøvet.

Spang