Stokke-forhandlere
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 04-01-05 11:15

Hej -

Jeg har tænkt mig at anskaffe mig en stok til anvendelse ved længere
traveture, hvor ryggen godt kan gøre lidt væsen af sig.

Kan I henvise til eventuelle forhandlere i Århus eller på nettet?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-01-05 11:27

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har tænkt mig at anskaffe mig en stok til anvendelse ved længere
> traveture, hvor ryggen godt kan gøre lidt væsen af sig.

Var det ikke en idé at prøve de populære stænger til stavgang?

Men ellers vil jeg da tro, at en butik som Sahva kan hjælpe dig?
http://www.sahva.dk/afdelinger/lister/aarhus_amt.html

Mvh. Lisbeth

Fra : Crazy Camilla

Dato : 04-01-05 16:04

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41da71c2$0$22675$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse

Hej.

Hvis vi taler om en ganske almindelig stok, så har apoteket tit den slags -
eller de kan få det hjem til dig på bestilling.

Men - men - men forkert brug af stok kan gøre at du bare får endnu mere ondt
i ryggen.
Det gælder både, hvis stokken ikke passer til dig eller hvis du anvender den
på en forkert måde.

Har du et reelt problem med ondt i ryggen, så tal med din læge om det.
Igennem ham kan du få en henvisning til en ergoterapeut som kan hjælpe dig
med at finde lige præcis det hjælpemiddel, der passer bedst til dig samt
undervise dig i brugen.

Herefter låner du så det pågældende stykke værktøj i kommunens
hjælpemiddeldepot. På den måde får du både vejledning og du får lov til
gratis at låne et hjælpemiddel, der er tilpasset præcist til dit behov.

Med venlig hilsen Camilla.