Pris for opkald
Fra : phk

Dato : 04-01-05 11:04

Hvad koster det at ringe til et nummer - 80 40 xx xx - fra fastnummer?

Det er et supportnummer til Linksys trådløst netværk.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-01-05 13:05

phk <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

> Hvad koster det at ringe til et nummer - 80 40 xx xx - fra
> fastnummer?

0 kr.

--
Jesper Lund

Fra : phk

Dato : 04-01-05 15:30

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

> 0 kr.

Tak - så er jeg rolig. Den ringede med engelske/amerikanske ringetone :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-01-05 22:59

In article <41daa830$0$4574$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, phk wrote:

> "Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Tak - så er jeg rolig. Den ringede med engelske/amerikanske ringetone :)

Det koster kun 18 øre / min at ringe til USA med Musimi, eller
gratis hvis du har deres 99 kr/md tilbud.

Så mankan ringe til USA billigere end TDC vil lade dig ringe til
fastnet i DK.