Podning i halsen umulig
Fra : Helle Nielsen

Dato : 03-01-05 22:28

Hejsa.

Jeg ville høre om der er andre der, som jeg, oplever meget kraftige
reflekser ifm podning i halsen?

Jeg har fået halsbetændelse og har haft det et par gange før i mit liv. Min
hals er utrolig øm og bare jeg skal børste mine kindtænder får jeg
brækfornemmelser.
Lægen skulle så i dag pode mig i halsen for at se om jeg skulle have
penicillin men kunne ikke komme til det. Bare han lagde træpinden på min
tunge fik jeg brækfornemmelser. Det er vildt irriterende for jeg reagerer
ved at kaste hovedet tilbage og får voldsomme brækfornemmelser så han kunne
slet ikke komme til at pode mig.

Det er irriterende for jeg kan seriøst ikke styre det. Han sagde at der var
intet at være flov over for der var bare nogen der havde så kraftige
reflekser som jeg og det kunne man ikke gøre for.

Men alligevel...det irriterer mig...er der andre her inde som har det som
jeg?

Heldigvis fik jeg penicillin da min kæreste er blevet podet i halsen og den
viste positiv så han skulle have penicillin så derfor er det jo højst
sandsynligt den samme halsbetændelse vi render med.

Mvh Helle

Fra : Ole Helms

Dato : 05-01-05 07:21

On Mon, 3 Jan 2005 22:27:54 +0100, "Helle Nielsen"
<mail@hellenielsen.dk> skrev:

>Men alligevel...det irriterer mig...er der andre her inde som har det som
>jeg?

Ja. Du er ikke alene om det.

--
Venligst