Campingplads med mobilhome, Italien
Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 03-01-05 21:18

Hejsa Gruppe

Vi er en familie der gerne vil til Italien til sommer. Det skal være
på en plads med Mobilhomes, vi ville egentligt gerne prøve Gardasøen,
men vi har tidligere været på Union Lido, som vi holder meget af.

Er der andre der har super erf. fra det nordlige Italien.

mvh
Lars

Fra : Jens

Dato : 03-01-05 22:24

"Lars H. Jørgensen" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> men vi har tidligere været på Union Lido, som vi holder meget af.
>
> Er der andre der har super erf. fra det nordlige Italien.

http://turismo.regione.veneto.it/en/ric/campeggi/province/vr.htm

Om de ligefrem har mobilehomes tror jeg ikke, men diverse hytter og
bungalows findes på de fleste pladser

(hvorfor skal det være mobilt?)

Mvh

Jens