DCUs campingpas. TIL Kjeld Bentzen.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-01-05 16:31

Til Kjeld Bentzen.

Tre ting Kjeld:

1) Har du set/fået det Internationale campingpas i hænderne? Tror du
selv på at du får det?

2)Keld hvorfor tror du at DCUs forretningsudvalg har fjernet AL
information om det Internationale campingpas? Hvorfor tror du ikke at
de informerer om dette tiltag?

3) Keld kunne det tænkes at kritiken i DENNE nyhedsgruppe har fået
DCUs forretningsudvalg til at vende 180¤ IGEN !

HVIS du har ret Kjeld opfordrer jeg ALLE DCU-medlemmer til at bestille
det Internationale campingpas!

Hilsen
verner

Fra : Fam. Damberg

Dato : 03-01-05 16:48

Og verner igen igen.

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 03-01-05 19:05

ja i har ret, det må være uhyggeligt at leve med en så syg og negativ
indstilling. man må næsten få melidenhed med manden.
mvh
kjeld