akvarie butikker
Fra : Poul E M

Dato : 03-01-05 11:57

hej Akvarister

Kan i anbefale nogle gode akvarieforretninger i øst Jylland,? med et stort
og bredt udvalg, i fisk. jeg bor i Vejle området og synes ikke der er det
helt store udvalg der.
Jeg har også engang besøgt en butik i Flensborg lige omkring Danfoss og en
jernbane, er der nogen der ved om den er der endnu.?

Med venlig hilsen
Poul E Møller

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 03-01-05 12:24

Poul E M wrote:
> [...]
> og bredt udvalg, i fisk. jeg bor i Vejle området og synes ikke der er det

Det er det samme i Århus; masser af forretninger, der sælger guldfisk,
slørhaler, guppier og rød neon, men ikke forretninger som man tager
forbi for oplevelsens skyld.

> Jeg har også engang besøgt en butik i Flensborg lige omkring Danfoss og en
> jernbane, er der nogen der ved om den er der endnu.?

Das Futterhaus... sidst jeg var der, var den der

<http://www.futterhaus.de/>

--
Steen Suder

Fra : Carsten Jensen

Dato : 03-01-05 15:38

Prøv www.udsigten.dk . Han bor i Holmstrup på Fyn og har Malawiechilider og
en kæmpeerfaring at øse af.

Carsten

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 03-01-05 19:41

Carsten Jensen wrote:
> Prøv www.udsigten.dk . Han bor i Holmstrup på Fyn og har Malawiechilider og
> en kæmpeerfaring at øse af.

Nej, jeg vil ikke.

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : Søren Steffensen

Dato : 03-01-05 17:26

www.akvariewest.dk i Vorbasse !

--

Søren Steffensen
Icq: 102169245

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 03-01-05 17:29

> Kan i anbefale nogle gode akvarieforretninger i øst Jylland,?
> http://www.akvariewest.dk/home.html

Kan kun anbefale ham. Mange forskellige specielle fisk, og til gode priser
Det ligger i vorbasse
--
Mvh stefan

Fra : mt

Dato : 03-01-05 18:02

Hvis interessen ligger indenfor Malawi-gruppen kan www.hyggefisken.dk klart
anbefales!!!
Butikken ligger godt nok i Assens på Fyn, men turen er det hele værd.
Personalet ved hvad de taler om, og er ikke kun ude på at sælge, men også at
videregive alt deres viden om dine fisk.