Hama-perler
Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 03-01-05 08:06

Hej

Er der nogen der kender et godt billigt(!) sted hvor man kan få hama-perler
i "større" mængder (jeg skal vel bruge mindst et halvt hundrede tusinde i
varierende farver til det jeg har tænkt mig)?

Jeg har indtil videre set dem ned til 7,50 for 2000 af en given farve.

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : phk

Dato : 03-01-05 15:55

"Mikkel Eide Eriksen" <carthagtuek@softFJERNhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> hundrede tusinde i varierende farver til det jeg har tænkt mig)?
>
> Jeg har indtil videre set dem ned til 7,50 for 2000 af en given farve.

Arranger en flok til at besøge fabrikken, så er de _meget_ billigt.

Been there, done that.

--
Per, Esbjerg