Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Dk-kort hæve gebyr - fradragsberettiget ?
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 02-01-05 21:26

Hejsa....

Nå ja ville lige minde træde lidt i spinaten.. som om der ikke er gebyr nok,
så er skal man også bonnes for at bruge kortet pr. 1/1-2005 .. 50øre pr gang
:-/

Er det fradragsberettiget ? lig med andre renter og bank gebyr ?
--
-Leon
"Oh, people can come up with statistics to prove anything. 14% of people

Fra : Anita

Dato : 02-01-05 21:38

Leon Hulstroem (4220) wrote:
> [...]
> 1/1-2005 .. 50øre pr gang :-/
>
> Er det fradragsberettiget ? lig med andre renter og bank gebyr ?

Hvilke andre bankgebyrer er fradagsberettiget?

Venligst Anita, der nu anvender kontanter.

Fra : Devilicious

Dato : 03-01-05 11:51

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke andre bankgebyrer er fradagsberettiget?

Stift/dokumentgebyr og provision af lån optaget med en løbetid på under 2
år.

MK

Fra : Anita

Dato : 03-01-05 19:08

Devilicious wrote:
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>

> Stift/dokumentgebyr og provision af lån optaget med en løbetid på
> under 2 år.

Okay, det vidste jeg ikke. Men generelt er det vel kun renter der er
fradragsberettiget?

Venligst Anita

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-01-05 19:18

In article <41d98819$0$22677$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Anita wrote:

> Okay, det vidste jeg ikke. Men generelt er det vel kun renter der er
> fradragsberettiget?

Nej, generelt er det låneomkostninger.

Fra : Anita

Dato : 03-01-05 19:41

Povl H. Pedersen wrote:
> Nej, generelt er det låneomkostninger.

I see. Tak for præciseringen.

Venligst Anita

Fra : Rene Rud Jensen

Dato : 08-01-05 10:17

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> skrev:
>In article
><41d98819$0$22677$ba624c82@nntp04.d

>Nej, generelt er det
>låneomkostninger.
>
>--
>Povl H. Pedersen -
>NoSpam@my.terminal.dk (yes - it works)
>Fastnet - IP telefoni: 5 kr/md Se
>http://www.musimi.dk

Det er vist ikke helt korrekt! Det er kun stiftelsesprovisionen
på et lån der fradragsberettiget - ikke fx. dokumentgebyr eller
lign...!
/Rene

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 02-01-05 21:32

Tænkte.. om man skulle få et Familie Mastercard... sætte penge ind på
kontoen så den kun er i plus og så bruge det som hævekort. Kort-gebyret er
aligevel 125,- og det får fruen og jeg hurtigt brugt i hævninger.
Det skal lige passe at der også er kommet hæve gebyr på dette !! (andet end
kontant-automatgebyr)