Nokia 6100 Kode hjælp
Fra : Kåre

Dato : 02-01-05 18:02

Hvad er sikkerhedskoden som standart på en Nokia 6100 fra fabrikken..
Det er for at slette sim kortet

Mvh

Kåre´s Kælling

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-01-05 18:19

"Kåre" <Kåre@tele2adsl.dk> wrote in

> Hvad er sikkerhedskoden som standart på en Nokia 6100 fra fabrikken..
> Det er for at slette sim kortet

Så vidt jeg husker er det på alle Nokia telefoner 12345 eller også 00000
fra fabrikkens side. Nogle selskaber der sælger telefoner sammen med et
abonnement ændrer denne kode og så må man høre dem om hvad den er eller
finde andre måder at omgå eller resette koden på.

Det er godt nok længe siden, men koden på min gamle 3310 var erstattet med
en anden fra Telias side.

Mvh.
Flemming