Bogføring af Google AdSense indtjening
Fra : Jean Christophe

Dato : 02-01-05 16:19

Hej NG,

Jeg ved ikke helt hvorledes jeg skal bogføre indtægter fra google adsense
(internetreklamer).

Fakturaen bliver udstedt fra New York og det må derfor betragtes som salg
til et ikke-EU land, efter min mening?

Er salget så fritaget for moms, og kan jeg bare bogføre det umiddelbart?

/Jean C
Fjern dyrene ved reply.

Fra : Jean Christophe

Dato : 02-01-05 16:31

En lille rettelse:

Det er selvfølgelig ikke fakturaen, der bliver udsendt fra NY men checken.
NY er altså der fakturaen sendes til.

/JC