Hjælp....
Fra : Koks

Dato : 01-01-05 23:40

Hjælp....Jeg er en fyr med et stort problem. Jeg har nogle frygtelige sorte
rander under øjnene. Er der nogen der har nogle gode råd om, hvordan jeg får
bugt med dem? Og ingen make-up tips, tak.
Har prøvet nogle husråd som, agurke skiver, kamillethe og div. creme. Intet
hjælper...

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 02-01-05 07:52

"Koks" <1222@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bugt med dem? Og ingen make-up tips, tak.
> Har prøvet nogle husråd som, agurke skiver, kamillethe og div. creme.

Drik noget mælk

M.V.H.....Benny..

Fra : G.B.

Dato : 02-01-05 13:32

"Koks" <1222@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvordan jeg får bugt med dem? Og ingen make-up tips, tak.
> Har prøvet nogle husråd som, agurke skiver, kamillethe og div. creme.

Er dit helbred ellers i orden? Har du eller har du haft problemer med
nyrer/urinveje?

Kokser du for meget?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Koks

Dato : 02-01-05 15:14

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "We all have private ails. The troublemakers are they
> who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Mit helbred er da ok, men jeg får nok for meget kaffe og røg. Stressen er
nok også for høj...

Fra : preben nielsen

Dato : 02-01-05 16:34

> Mit helbred er da ok, men jeg får nok for meget kaffe og røg.
> Stressen er nok også for høj...

Og du er villig til at prøve agurkeskiver, kamillethe m.v.
........men ikke at standse rygningen og kaffedrikningen ??

Eller det var bare ikke faldet dig ind, at der kune var en
sammenhæng ?

:D

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : JytteJ

Dato : 02-01-05 15:20

> [...]
> jeg får bugt med dem? Og ingen make-up tips, tak.
> Har prøvet nogle husråd som, agurke skiver, kamillethe og div. creme.

Får du god og regelmæssig søvn nok?, og får du noget ordenligt mad ? Du ved
med frugt og grønsager, magert kød, og godt brød ?

VH.
Jytte

Fra : Marianne Brix

Dato : 12-01-05 20:20

Hmmm, der er vist noget med, at børn og unge, der har haft astma udvikler
kronisk mørke rande under øjnene. Kunne det være det??