Ascom Xenia Plus Telefon
Fra : Bravo

Dato : 01-01-05 21:39

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe med en manual til en Ascom Xenia Plus telefon?

Telefonen ser ud som på dette billed :
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/jpg/ascom-xeniaplus.jpg

Da det er en gammel telefon fra sidst i 90'erne, så er der måske ikke så
mange som bruger denne type mere. Så hvis du har en gammel manual eller
mulighed for at sende den som pdf, vil jeg sætte stor pris på det.

Håber på resultat

- Bo
Fjern _NoSPAM_ i mailen!

bec@_NOSPAM_info.dk

Fra : Mr. Nobody

Dato : 01-01-05 23:12

Hej jeg har en manuel til Axcomen men den fylder 10mb men vil du have den så
kan jeg sende den til dig

Fra : Bo Eckhardt

Dato : 02-01-05 15:23

Hej,

Det vil jeg meget gerne.. Kan du ikke ligge den op i dk.binaer ?

For jeg tror ikke at jeg kan modtage 10mb på en Cynercity mail, men eller må
du gerne prøve?

- Bo
Fjern _NoSPAM_ i mailen!

bec@_NOSPAM_info.dk