2 min stilhed
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 19:57

Jeg ved det er OT
MEN

Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400

Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det
tidspungt .

Fra : Peet

Dato : 02-01-05 13:55

"Kai LJ. Rasmussen" <kai snabel-a abou dot dk> skrev i en meddelelse news:41d6f26c$0$227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg ved det er OT

og du poster alligevel ......... endda i flere grupper.

Fra : kenzo

Dato : 02-01-05 14:40

Hvis du ved at det er OT, hvorfor poster du så aligevel ?
f j o l s

Fra : Henrik Sahl

Dato : 02-01-05 15:55

"kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> wrote in message
> Hvis du ved at det er OT, hvorfor poster du så aligevel ?
> f j o l s

Omvendt ville han også være et fjols hvis han ikke vidste at det han skrev
var OT

Mvh
Henrik

Fra : Stenovitz

Dato : 04-01-05 12:17

"Kai LJ. Rasmussen" <kai snabel-a abou dot dk> wrote in

FUT: dk.edb.hardware.stoej