SMS til/fra indien..tid
Fra : Tom K.

Dato : 01-01-05 13:35

Hvor hurtigt kan man regne med at en sms kommer ind på en dansk telefon i
indien, efter den er tændt?

--
Tom

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 01-01-05 15:20

"Tom K." <x@NO.spam> skrev i en meddelelse
> Hvor hurtigt kan man regne med at en sms kommer ind på en dansk telefon i
> indien, efter den er tændt?
>
> --
> Tom

Kommer alt sammen an på om der er forstoppelse undervejs.... Og om de to
mobilnet har åbnet for udveksling af SMSser...

10 - 30 sekunder vil jeg tro i normalsituationen...

Keld

Fra : Tom K.

Dato : 01-01-05 16:20

> 10 - 30 sekunder vil jeg tro i normalsituationen...
>
> Keld

Jamen den tid tager det jo bare i danmark på TDC's net

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 02-01-05 13:00

> Jamen den tid tager det jo bare i danmark på TDC's net

Nu skal vi ikke være totalt negative HELE tiden..... :-/

Som oftest er det sekunder vi taler om....

Keld

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-01-05 20:28

Keld Rosenberg wrote:

> Kommer alt sammen an på om der er forstoppelse undervejs.... Og om de
> to mobilnet har åbnet for udveksling af SMSser...
>
> 10 - 30 sekunder vil jeg tro i normalsituationen...

Det kommer jo også an på hvor længe telefonen har været slukket. Der er
grænser for hvor længe SMS'er står i kø. Mener det er 7 dage uden at være
sikker.

> Keld

Thomas

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 02-01-05 12:59

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer jo også an på hvor længe telefonen har været slukket. Der er
> grænser for hvor længe SMS'er står i kø. Mener det er 7 dage uden at være
> sikker.

Det er jo rigtigt nok.. du kan også selv sætte en parameter på din SMS for
hvor længe den skal stå og vente på at blive afleveret... men en uge som max
er vist ikke helt ved siden af....

Keld

Fra : Tom K.

Dato : 28-01-05 16:47

"Tom K." <x@NO.spam> skrev i en meddelelse
> Hvor hurtigt kan man regne med at en sms kommer ind på en dansk telefon i
> [...]

Ja nu er jeg kommet hjem fra indien og kan informere jer om at det er ganske
få sekunder der er tale om. Det virker fint med andre ord.

--
Tom