?: Vedr Summasummarum
Fra : Per Krabbe

Dato : 31-12-04 15:10

Jeg har brugt Ss i 2004 (kanont stykke værktøj - kan kun anbefales) - og jeg
sidder og arbejder med at få sluttet 2004 af.

Kan jeg starte et 2005 regnskab og så senere importere de endelige tal fra
2004 eller skal 2004 være afsluttet før jeg begynder at fakture i 2005 ?

mvh
scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 16:28

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2004 eller skal 2004 være afsluttet før jeg begynder at fakture i 2005 ?

Ja, du kan godt efterpostere i 2004, selvom 2005 er startet

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 31-12-04 17:15

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse
> Ja, du kan godt efterpostere i 2004, selvom 2005 er startet
> /karsten

Og stadig trække de endelige tal med over - formodentlig til hver en tid -
det er blot at overskrive når der importeres.

Kanon - tak for info.

Godt Nytår
Per Krabbe

Fra : Nicolai Lang

Dato : 01-01-05 11:38

On Fri, 31 Dec 2004 17:14:31 +0100, "Per Krabbe"
<must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

>Og stadig trække de endelige tal med over - formodentlig til hver en tid -
>det er blot at overskrive når der importeres.

Nej, du skal faktisk køre en årsafslutning - du kan senere
efterpostere i det gamle regnskab og i menuen der overføre
efterposteringer.

I det afsluttede regnskab kan du kun postere finansposter - men det er
også fint.

Jeg kan anbefale at du tester i eksempel regnskabet inden, før du får
føling med hvordan det foregår.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com