Telefin/Grandstream 486 Vis nummer
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 00:08

Hej
Jeg er på jagt efter en trådløs telefon som understøtter vis nummer hos
Telefin sammen med deres anbefale Grandstream 486 adaptor har prøvet med en
Philips Xalio 300 virker ikke har også prøvet med en aldrende model fra
Topcom som desværre ikke fåes i butikkerne mere denne virker fint er der
nogen som har nogle gode erfaringer med trådløse telefoner som understøtter
vis nummer hos Telefin har hørt noget om at oftest er det billige mærker som
kan bruges Topcom/Denver er der nogen som har nogle gode erfaringer som de
vil dele med gode mærker som virker ???

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Lars Just...

Dato : 31-12-04 02:37

"Thomas Forsberg" <darksaint"snabel"bredband.net> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> Philips Xalio 300 virker ikke har også prøvet med en aldrende model fra

Hej Thomas.

Jeg bruger selv en Philips Xalio 300 trådløs telefon, sammen med mit Telefin
abonnement - og det spiller fint sammen med vis nummer funktionen. Det
eneste du skal gøre er, at sætte den op til Tysk nummerviser istedet for
dansk

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 10:22

Ok er dette noget jeg gør i telefonen eller skal jeg gøre dette i adaptoren
og hvordan gøres dette ???

MVH
T.F.

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 31-12-04 13:29

R 99 # 49 R

Vupti, nu har du vis-nummer! Jeg har selv Telefin, Grandstream 486 og en
Philips Xalio 300... Jeg undrer mig dog over at telefonen ringer i fem
sekunder, før nummeret bliver vist i displayet. Nogen der har en forklaring
på det? Det er vel noget med vores specielle danske system for vis-nummer,
hvor nummeret bliver sendt før første ring.

Vhils Morten

Fra : Lars Just...

Dato : 31-12-04 13:33

"Thomas Forsberg" <darksaint"snabel"bredband.net> skrev i en meddelelse
> Ok er dette noget jeg gør i telefonen eller skal jeg gøre dette i
> [...]

Hej Thomas,
Okay, jeg troede du selv havde en manual til din Philips Xalio 300 telefon,
men så finder jeg da bare min frem istedet

Det står såmænd på side 3: Tryk den nederste 'R' tast efterfulgt af
landekoden 'danmark 46' eller 'tyskland 49' og afslut med firkant #

Jeg har indstillet min til Tysk opsætning med R - 4 - 9 - # og det fungerer
med Telefin, samt Grandstream 486 adapter og vis nummer

God fornøjelse og Godt Nytår
Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Lars Just...

Dato : 31-12-04 13:35

> [...]
fungerer
> med Telefin, samt Grandstream 486 adapter og vis nummer

Undskyld, det gik vist for hurtigt med at læse den manual - du skal trykke R
9 9 # 4 9 R

Og så et rigtigt godt nytår med nummerviseren

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 15:12

Det spiller tak for hjælpen

Fra : Lars Just...

Dato : 31-12-04 17:56

> Det spiller tak for hjælpen

Det var dejligt at kunne hjælpe - og så især når det lykkedes at få det til
at virke

Men et svar på Morten's spørgsmål, hvorfor den ringer et par gange inden den
viser nummeret - det kan jeg ikke hjælpe med, andet end at tilføje at min
også gør det...

Venlig hilsen: Lars Just...

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 31-12-04 19:20

Hej

Det er fordi 'numemret' kommer mellem 1. og 2. ring.

/Hans-Henrik

Fra : Jan Hjørdie

Dato : 31-12-04 09:20

Jeg købte en Doro 530 (Trådløs med lys i display), og den har vis nummer. Og
virker med Telefin.
Og kostede kun 299 !!!

Hilsen
Jan