sms 6100
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-04 21:55

Hej

Nu har jeg været meget omkring i menuerne, men hvordan sætter jeg ordbog
aktiv ved sms i telefonen? af en eller anden grund er den sat til den gamle
besværlige måde, og kan ved gud grød ikke finde det.. Nogen der kan hjælpe,
det er jo sikkert ligetil

Mvh. Bjarke

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-12-04 22:13

> [...]
gamle
> besværlige måde, og kan ved gud grød ikke finde det.. Nogen der kan

Jeg har ikke en ved hånden, men normalt skal du begynde at skrive en SMS -
holder man så # eller * inde, skifter den til ordbog. Det er ikke noget der
gøres i en menu.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Calle.

Dato : 31-12-04 10:44

Jeppe Vestergaard wrote:

> Jeg har ikke en ved hånden, men normalt skal du begynde at skrive en
> SMS - holder man så # eller * inde, skifter den til ordbog. Det er
> ikke noget der gøres i en menu.
man kan også i menuen, men det er der vist ingen der bruger
--
Calle.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-12-04 22:15

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> besværlige måde, og kan ved gud grød ikke finde det.. Nogen der kan hjælpe,

Prøv at gå ind, som når du vil skrive en besked, tryk "Valg" og et
enkelt tryk op... Her skulle der gerne stå "Ordbog"

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-04 22:25

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> wrote in
message news:41d46fe1$0$259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Prøv at gå ind, som når du vil skrive en besked, tryk "Valg" og et enkelt
> tryk op... Her skulle der gerne stå "Ordbog"

Mange tak, det var´ jo ligetil