Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Fejl i Nordeas netbank - jeg er gældsfri :~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-12-04 21:49

Hej!

Tog lige et kig i min netbank hos Nordea. Det er jo nok en fejl, eller
også er jeg blevet gældsfri - på det 30-års-lån, som kun er et års tid
gammelt

http://www.simlock.dk/temp/nordeafejl.jpg

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Torbenth

Dato : 30-12-04 21:53

> Hej!
>
> Tog lige et kig i min netbank hos Nordea. Det er jo nok en fejl, eller
> også er jeg blevet gældsfri - på det 30-års-lån, som kun er et års tid
> gammelt

Så gi'r du nok en lille een *S*

Mvh.
Torben

Fra : Mads

Dato : 30-12-04 22:03

On Thu, 30 Dec 2004 21:49:08 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Hej!
>
>Tog lige et kig i min netbank hos Nordea. Det er jo nok en fejl, eller
>også er jeg blevet gældsfri - på det 30-års-lån, som kun er et års tid
>gammelt

Hmm, der er da vist gået virus i Nordea's computer.
Min gæld på en lille million er også væk.
Hurra for det. Sikke et gilde vi skal have imorgen aften.

mvh Mads

PS, mon ikke de har en backup ?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 30-12-04 22:25

Hej

Mads wrote:
> Min gæld på en lille million er også væk.

Mon ikke det har noget at gøre med, at i har flexlån som skal omlægges
her til den første. Det betyder jo at det gamle lån skal indfries senest
i dag og et nyt skal optages på mandag.

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-12-04 22:21

On Thu, 30 Dec 2004 22:24:35 +0100, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Mon ikke det har noget at gøre med, at i har flexlån som skal omlægges
>her til den første. Det betyder jo at det gamle lån skal indfries senest
>i dag og et nyt skal optages på mandag.

Der er jo nok en logisk forklaring - men det er jo stadig forkert det
der står. Jeg har gjort Nordea opmærksom på fejlen - så I andre
behøver ikke tæmpebombe dem

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Mads

Dato : 30-12-04 22:23

On Thu, 30 Dec 2004 22:20:49 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Jeg har gjort Nordea opmærksom på fejlen - så I andre
>behøver ikke tæmpebombe dem

Øv, hvorfor gjorde du nu det ?

Fra : Mads

Dato : 30-12-04 22:22

<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Mon ikke det har noget at gøre med, at i har flexlån som skal omlægges
>her til den første. Det betyder jo at det gamle lån skal indfries senest
>i dag og et nyt skal optages på mandag.

Nej, jeg har aldrig haft flexlån, så det er ikke derfor.

mvh Mads

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 31-12-04 00:49

On Torsdag 30 december 2004 21:49, Lasse Hedegaard wrote:

> [...]
>
> Tog lige et kig i min netbank hos Nordea. Det er jo nok en fejl, eller
> også er jeg blevet gældsfri - på det 30-års-lån, som kun er et års tid

Ud fra billedet så ser det ud til at der er tale om datofejl. Eksempelvis år
0001 og 90001.

--
Jonas Kongslund

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 31-12-04 00:54

On Fredag 31 december 2004 00:49, Jonas Kongslund wrote:

> Ud fra billedet så ser det ud til at der er tale om datofejl. Eksempelvis
> år 0001 og 90001.

I øvrigt synes jeg du bør sende den ind til ComputerWorld så de kan bringe
den på bagsiden af deres avis.

--
Jonas Kongslund

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-12-04 02:15

On Fri, 31 Dec 2004 00:49:03 +0100, Jonas Kongslund
<dont@mail.me.at.all> wrote:

>Ud fra billedet så ser det ud til at der er tale om datofejl. Eksempelvis år
>0001 og 90001.

Uden tvivl - men hvem kunne dog vide, at vi også skulle støde på et
y2k+4/5-problem?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Jesper

Dato : 07-01-05 21:34

Du skulle bare have taget et screendump, så havde den været i hus !

Fra : Calle.

Dato : 07-01-05 23:49

Jesper wrote:
> Du skulle bare have taget et screendump, så havde den været i hus !

Hvad tror du hans link henviser til! Mon ikke det er der for det ender på
nordeafejl.jpg

--
Calle.