Browser
stl_s 3840
arlet 2470
asgage.exe--Hvor kommer dette dos progr.fr~
Fra : jama

Dato : 30-12-04 19:10

:\asgage.exe
C:\Windowssystem32\autoexec.NT.Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS
og Microsoft Windows programmer.Vælg "Luk" for at afslutte programmet

Jeg er ikker sikker på hvilken news gr. jeg skal maile til!jeg er begyndt at
få en dos? fil og jeg aner ikke hvor den kommer fra.

Denne popup dukker op (når jeg vil install.et spil ) eller når windows
starter op jeg har lige lavet en ny ren XP til knægten da han sagde.at han
ikke kunne få nogle spil til at install. når der trykkes på setupen,kommer
ovennævte meddelelseja det kommer igen selvom jeg har slettet filen.Det skal
nævnes ,at det ikke er alle spil det sker for de behøver heller ikke at være
dos spil.
mvh.jama

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-04 20:06

jama skrev:

>C:\Windowssystem32\autoexec.NT.Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS
>og Microsoft Windows programmer.Vælg "Luk" for at afslutte programmet
>
>Jeg er ikker sikker på hvilken news gr. jeg skal maile til!

news:dk.edb.system.ms-windows er den rigtige gruppe til dine
spørgsmål.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud