Memo på Z1010, hvordan laver jeg det om ti~
Fra : Kristian

Dato : 30-12-04 18:48

Har lige haft en samtale med 3 hvor medarbejder selv sagde at det kørte
dårligt hele tiden, at netværket ikke virkede ordentlig og sådan var det jo.
De er jo i udbygningsfasen så det er jo bare hvad man kan forvente af dem !!

Direkte citat: "Hvis man ønsker stabilitet i netværket, så er det ikke os
man skal være ved"

Hvordan gemmer jeg denne memo gemt på min Z1010 i et format så jeg kan ligge
den op på nettet så alle kan høre den ?

--------
Kristian Ørmen Pedersen

Fra : Mikkel Westh

Dato : 30-12-04 22:29

"Kristian" <koepFjern@koep.net> wrote in message

> Hvordan gemmer jeg denne memo gemt på min Z1010 i et format så jeg kan
> ligge den op på nettet så alle kan høre den ?

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg er nysgerrig efter at vide hvordan
du optager en samtale? Jeg har nemlig ikke kunne finde den mulighed.

Mvh. Mikkel

Fra : Kristian

Dato : 30-12-04 22:43

> Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg er nysgerrig efter at vide
> hvordan du optager en samtale? Jeg har nemlig ikke kunne finde den
> mulighed.

Jeg har lagt optageren ind som en genvejstast og den trykker jeg så bare på
under samtalen

Jeg har fundet ud af hvordan jeg konveterer den nu, burde have søgt på
google inden jeg oprettede spørgsmålet.
For dem som er intereserede brugte jeg dette program:
http://miksoft.evzonastravel.com/mobileAMRconverter.htm

For dem som vil høre den spændende samtale kan den downloades fra
http://www.3klager.dk/

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-12-04 23:31

Kristian wrote:

> For dem som vil høre den spændende samtale kan den downloades fra
> http://www.3klager.dk/

Nu er det ikke fordi jeg skal være hellig :) Men er det rent faktisk
lovligt at videregive/offentliggøre den slags optagelser? Det er mere
for at du ikke ender med at komme i knibe jeg nævner det. Men det er sku
sjovt at høre, for han er da lidt ude på et sidespor! :)
Btw smart det med at optage sat som en genvej, virker også fint på min T630!
--
/Bjarke
http://ravn-jonsen.net || http://drik-øl.dk

Fra : Mikkel Westh

Dato : 31-12-04 12:08

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> wrote in message
> [...]

> at høre, for han er da lidt ude på et sidespor! :)
> Btw smart det med at optage sat som en genvej, virker også fint på min

Ja, det er lovligt så længe du selv er en del af samtalen. Altså må du ikke
aflytte en telefonsamtale og optage den, hvorimod hvis du selv er en del af
samtalen må du godt optage det uden at give besked om dette.
Dette er forresten også blevet debatteret i en tidligere tråd, hvor vi kom
frem til ovenstående konklusion.

Mvh. Mikkel

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 31-12-04 12:22

Mikkel Westh wrote:
> [...]
> samtalen må du godt optage det uden at give besked om dette.
> Dette er forresten også blevet debatteret i en tidligere tråd, hvor vi kom

Ok fint nok, ellers hører det sikkert også mere hjemme i jura gruppen.
Jeg var godt klar over at man måtte optage, når man selv var den del af
samtalen. Men mente ikke at det var lovligt at videregive det, når den
anden par ikke var klar over det/havde givet lov.

> Mvh. Mikkel

Godt nytår!