Poblemer med grafikkort på ASUS A8V Deluxe~
Fra : Dan

Dato : 30-12-04 15:10

Hejsa!

Er der nogen af jer der har haft problemer med grafikkort på jers ASUS A8V
Deluxe??

Jeg har haft problermer med:
Palitdaytona Geforce 4 MX 440
GeCube ATI Radeon 9250
ASUS Geforce 3 Ti200

Jeg ved alle 3 kort virker! ATI kortet er helt nyt, og køre som en drøm i en
anden maskine!

Jeg har har prøvet kun at have installeret win Xp home med Sp2!
Så der er ingen gamle driver der driller!
Og køre med de nyeste driver!

Jeg har en fornemlse at, at det kan være A8V der fejler!

Nogen der har være ude for nogen prblemer??

Mvh
Dan

Fra : Baade

Dato : 30-12-04 18:14

hvad består problemet i??

VH Peter

Fra : Dan

Dato : 30-12-04 21:01

> hvad består problemet i??
>
> VH Peter

Med ATI kortet, kan man ikke afspille video filer i media playeren! Men
ingen problemer i Quick Time!
Og hvis man så afinstaller driver! Så køre alt fint igen!

Med Geforce kortene! Vil Windows ikke starte! Går man så i fejl sikker
tilstand! Og afsintaller driverne!
Så starte windows igen uden problemer!

Mvh
Dan

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 07-01-05 22:49

Hvis ikke du har fået løst dit problem skulle du prøve at reinstalere XP
der kan sagtens være problemer med dit styresystem, mange formatere deres HD
efter skift mellem grafik kortne Nvida og ATI fordi der går kluder i
registratoren. Jeg tror ikke dit MB fejler noget har det selv med grafik
kortet Sapphire X800XT det køre forrygende. Venligst Glenn