Nytårsfortsæt
Fra : Helle Nielsen

Dato : 30-12-04 14:35

Hejsa.

Ja så sker det i morgen - vi skifter til endnu et nyt år og de fleste har
nok et eller andet nytårsfortsæt. Mit nytårsfortsæt er at jeg gerne vil tabe
5 kg inden august. Burde kunne lade sig gøre

Hvad med jer andre? hvad har I som nytårsfortsæt?

Mvh Helle

Fra : John N. H.

Dato : 30-12-04 14:59

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev

> Ja så sker det i morgen - vi skifter til endnu et nyt år og de fleste
> har nok et eller andet nytårsfortsæt. Mit nytårsfortsæt er at jeg
> gerne vil tabe 5 kg inden august. Burde kunne lade sig gøre

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, bare viljen er til stede. I et andet
indlæg kan jeg se, at du har 30 kg for meget, så de 5 skal vel bare ses
som et del-resultat? Held og lykke med det.

> Hvad med jer andre? hvad har I som nytårsfortsæt?

Ingen specielt. Jeg håber bare, at nogle flere vil holde op med at ryge.
Og flere søde drømme til dig. (ang. dit indlæg i anden gruppe).

Mvh
John
Fjern 2 gange *V8* i mail-adr.

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 30-12-04 17:01

Jeg vil gerne begynde og løbe igen, og gerne tabe omkring 10 kg.
Godt nytår

Hilsen bjørn

Fra : Nielsen

Dato : 30-12-04 17:51

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
tabe
> 5 kg inden august. Burde kunne lade sig gøre
>
> Hvad med jer andre? hvad har I som nytårsfortsæt?

Næ... ingen fortsætter... men måske et par forsætter

Lisbeth

Fra : Kathrine

Dato : 30-12-04 20:31

"Helle Nielsen" skrev:

> [...]
vil tabe
> 5 kg inden august. Burde kunne lade sig gøre
>
> Hvad med jer andre? hvad har I som nytårsfortsæt?

Jeg tror ikke på nytårsforsæt.
Skal der tages en beslutning/ændring, så skal det gøres, når
lysten/tiden er til det og ikke fordi det er den 1. januar.
Styrken, viljen og motivationen er ikke til stede pga en dato, så derfor
fejler mange med at opfylde deres fortsæt.
Held og lykke med de 5 kilo.
--
Kathrine - der er godt igang med at tabe 40-45 kilo.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 30-12-04 22:06

> [...]
> Held og lykke med de 5 kilo.
> --
> Kathrine - der er godt igang med at tabe 40-45 kilo.

Nej jeg tror heller ikke så meget på nytårsforsæt. Jeg skal selv tabe 30 kg
men vil ligge ud med et realistisk mål der hedder 5 kg inden august. Det
burde kunne lade sig gøre. Har da i hvert fald før tabt 8 kg på 7 uger hos
de danske vægtkonsulenter.
Min vægt er seriøst et problem for mig nu så nu skal jeg igang. Kan ikke
trække vejret, ondt i ryggen og benene, enormt uren hud, lugter af sved
ofte, er deprimeret og sexlivet heller ikke synderlig godt mere.

Mvh Helle

Fra : Kathrine

Dato : 30-12-04 23:31

"Helle Nielsen" skrev:

> [...]
sved
> ofte, er deprimeret og sexlivet heller ikke synderlig godt mere.

Jeg endte med at få en fortykket livmoder pga østrogenophobning i
fedtvævet der med stor risiko ville udvikle kræft med tiden, forhøjet
blodtryk og et par blodprøver der viste, at jeg var godt på vej til at
få diabetes 2, hvis jeg fortsatte.
Så for mig kan vægttabet kun gå for langtsomt.
Det er da også utroligt, fandens, besynderligt og alt muligt...at man
skal få det så skidt i kroppen, førend man får gjort noget ved det! Men
det var min _bund_, så nu er der kun vejen op, og så blive der
--
Kathrine

Fra : G.B.

Dato : 31-12-04 09:01

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad med jer andre? hvad har I som nytårsfortsæt?

At gentage alle de dumheder, jeg har begået i 2004!!!

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer