PHP-script til listning af poster
Fra : Ken Schultz

Dato : 29-12-04 18:30

Hej

Jeg er ved at lave nedenstående PHP-script.

Scriptet skal lave en liste med de websites som en person har oprettet i
vores portal. Jeg går derfor ind og finder de poster der matcher den id.,
som personen har fået tildelt.

Nu vil jeg så liste de fundne poster og vise $websiteid og $tilmeldingsnavn
for hver post.

Jeg har prøvet at lave (kopiere fra et andet script jeg har) en
while-statement men har fået at vide at odbc_result kun kan have 2 parametre
og at jeg derfor ikke kan lave det sådan som vist herunder.

Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg så laver det?

Hilsen Ken

Her er scriptet:

<?php

$connection = odbc_connect("x", "x", "x");
$result = odbc_exec($connection, "SELECT * FROM Websites WHERE
Advertiserid=x");

$number = ODBC_NUM_ROWS($result);

while ($i < $number) {
$websiteid = odbc_result($result,$i, 1);
$tilmeldingsnavn = odbc_result($result,$i, 6);

print "<a href=\"websiteopdatering.php?websiteid=$websiteid\"><font
$i = $i+1;
}

?>

Fra : Morten Toft