Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvordan finder man årsagen til at FF ikke ~
Fra : Finn

Dato : 29-12-04 16:04

Når jeg kommer ind på www.nykreditinvest.dk har jeg ingen menu til venstre
(som er nødvendig).
www.tvguide.dk skulle det være muligt at trykke på en udsendelse og få en
forklarende tekst i højre siden - det gør jeg ikke (heller ikke i IE????).

Hvordan kan jeg finde ud af om jeg mangler et plugin eller om der er fejl på
sitet eller noget helt 3.?

Mvh
Finn

Fra : John

Dato : 29-12-04 17:22

"Finn" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvordan kan jeg finde ud af om jeg mangler et plugin eller om der er fejl

Du kan teste din java her:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html hvor du skal kunne se et
analog og et digital ur. Kan du ikke det:
http://majorgeeks.com/download.php?det=3942

Håber det hjælper dig.

Mvh John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-04 17:37

John skrev:

>Du kan teste din java her:

Fejlen på nykredit har ikke noget med java at gøre, det er en
dårlig skrevet menu uden at jeg direkte kan påpege, hvor fejlen
ligger.
--
Knud

Fra : John

Dato : 29-12-04 18:14

"Knud Gert Ellentoft" skrev i en meddelelse

> Fejlen på nykredit har ikke noget med java at gøre

Hej Knud!

Måske ikke, meeen... når jeg højre-klikker menuen i venstre side og åbner
'egenskaber', får jeg:

'... javascript:history.go(0) ...'

og testsiden checker jo hurtigt og nemt både java og javascript.. så véd man
i det mindste, om dén side af sagen er i orden :)

Mvh John

Fra : Finn

Dato : 30-12-04 13:46

Jeg ser begge ure..

Fra : John

Dato : 30-12-04 14:18

"Finn" skrev i en meddelelse

> Jeg ser begge ure..

Glimrende Finn, så virker din java og javascript!

Prøv evt at checke sikkerheds-indstillingerne i Internet Explorer (og
firewall, hvis du bruger en sådan). Sæt det hele til standard, klik anvend
og ok. FF har jeg ingen erfaring med...

Mvh John

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-12-04 17:29

Finn wrote:
> Når jeg kommer ind på www.nykreditinvest.dk har jeg ingen menu til venstre
> (som er nødvendig).
Heller ikke nogen menu hos mig.

> På www.tvguide.dk skulle det være muligt at trykke på en udsendelse og få en
> forklarende tekst i højre siden - det gør jeg ikke (heller ikke i IE????).
Fungerer fint her.
Firefox 1.0 til Linux.

Martin.

Fra : Bo Christensen

Dato : 29-12-04 18:00

Finn skrev:
> Når jeg kommer ind på www.nykreditinvest.dk har jeg ingen menu til venstre
Dette skyldes fejl i kildekoden, så vidt jeg lige kan bedømme især fordi
der henvises til eksterne javascript-filer med \ i stien i stedet for /
> På www.tvguide.dk skulle det være muligt at trykke på en udsendelse og få en
> forklarende tekst i højre siden - det gør jeg ikke (heller ikke i IE????).
Når iFramen hverken vises i FF eller IE kunne årsagen være et tredje
program - fx. en personlig firewall - der blokerer for dokumentet
http://www.tvguide.dk/rightsidelayer.php.

--
Bo