Nogen der vil dele 2 x HandyTone-286 for 9~
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 29-12-04 12:14

Jeg opretter ip tel hos Telsome asap, og så de havde tilbud på to adaptere.
De koster normalt 699kr pr stk, men kan nu får to for 999kr.

Nogen der vil spare 200 kr og købe en adapter sammen med mig?

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : deech2807

Dato : 29-12-04 13:21

Hvor bor du henne i landet og hvad medfølger dert til den pris????

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 29-12-04 23:54

"deech2807" <deech2807.news@kandu.dk> wrote in message
> Hvor bor du henne i landet og hvad medfølger dert til den pris????

Jeg bor i Århus. Du får en Handy Tone 286 for 500kr i stedet for 699kr. Du
kan selv se tilbuddet på www.telsome.dk

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 30-12-04 08:50

Og hos Telefin får man en grandstream ata-486 med indbygget router for
649 til normalpris :)

/HHA

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-12-04 09:06

> Og hos Telefin får man en grandstream ata-486 med indbygget router for 649
> til normalpris :)
>
> /HHA

Det er muligt, men jeg har en trådløs router med printserver i forvejen.

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-12-04 09:08

"Hans-Henrik Andresen" <hhandresen@_REMOVETHIS_hotmail.com> wrote in message
> Og hos Telefin får man en grandstream ata-486 med indbygget router for 649
> til normalpris :)
>
> /HHA

Så lige på siden, og det kan du IKKE. Du kan få en ata-486 med SWITCH. Det
er langt fra en router ;oP

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 30-12-04 13:09

Hej

Godt set, men det er altså med indbygget router - får lige rettet siden
asap :)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-12-04 18:31

> Jeg bor i Århus. Du får en Handy Tone 286 for 500kr i stedet for 699kr. Du
> kan selv se tilbuddet på www.telsome.dk

Finder du ikke nogen at dele med, så kan du få HT286 til 550 kr. på
http://www.estation.dk

--
Michael
Julegaven du aldrig fik?

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-12-04 10:50

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> wrote in message

> Finder du ikke nogen at dele med, så kan du få HT286 til 550 kr. på
> [...]

Tak for tippet. Havde tænkt på det, men Telsome hjælper hvis lortet ikke
virker. Det gør estation nok ikke.

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber