åbningssaldi i SummaSummarum
Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-12-04 11:43

Hej, jeg sidder og er ved at afslutte 2004 i SS, og starte 2005

Jeg skal have flyttet indestående fra bank og kasse over i 2005

Jeg havde en ide om at løsningen var at jeg fra kassekladden skrev
beløbene ind på konto 58000 & 58200 Men SS brokker sig over at der
posteres og modposteres på samme konto..

Men hvor skal mønterne så posteres? Der er jo ingen tvivl om at de skal
ende på de to nævnte konti..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-12-04 12:17

In news:41d28ab6$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Petersen_Michael <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

> Men hvor skal mønterne så posteres? Der er jo ingen tvivl om at de
> skal ende på de to nævnte konti..

Tada.wav. 60900 Overført fra tidligere år

Fra : H.S.

Dato : 30-12-04 13:49

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41d2923f$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Tada.wav. 60900 Overført fra tidligere år
> --

Finder Summa ikke selv ud af dette, når man vælger 'afslut regnskabsår' ??

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-12-04 14:06

In news:41d3f969$0$51242$14726298@news.sunsite.dk,
H.S. <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote:

> Finder Summa ikke selv ud af dette, når man vælger 'afslut
> regnskabsår' ??

Jo, det fandt jeg så ud af bagefter, det er lidt nemmere på den måde -
man skal ikke spekulerer så meget over hvordan og hvorledes..

Jeg må efterhånden erkende, at SS har en del begrænsninger, men også
mange features.