Sammenligne to MySQL
Fra : Jimmy

Dato : 29-12-04 11:36

Hej

Jeg har to databaser som burde være identiske, men ikke er det.
Er der nogen der kender et script/program der kan koble på dem begge og
udskrive forskellene?

Mvh
Jimmy

Fra : AlleyKat \(FSS\)

Dato : 14-01-05 16:42

"Jimmy" skrev :
> Jeg har to databaser som burde være identiske, men ikke er det.
> Er der nogen der kender et script/program der kan koble på dem begge og
> udskrive forskellene?

Personligt ville jeg eksportere begge databaser til tekstfiler, og så blot
bruge en filsammenligner til det - f.eks. er den indbyggede filsammenligner
i TotalCommander meget fin til den slags.